16.3 °C

Szanowni Państwo informujemy, że uległ zmianie rachunek bankowy, na który należy przekazywać zapłatę wynikającą z faktur za dostawę wody i odprowadzenie ścieków. Aktualnie jest to Bank Gospodarstwa Krajowego – nr rachunku: 83 1130 1219 0026 3114 8320 0006.  Informacja o zmianie rachunku dołączona jest również do przesyłanych faktur.                   

 

 

 

 

 

 

Zgłoszenie awarii

Zdarzyła Ci się awaria instalacji wodnej w domu? Dostałeś z tego tytułu duży rachunek za wodę i ścieki?

Informujemy, że w takiej sytuacji możesz ubiegać się o zwrot opłaty za ścieki nieodprowadzone do kanalizacji.

 

Przypominamy, aby Twój wniosek został rozpatrzony:

  1. Zgłoś awarię naszym służbom na nr tel. 994 lub 77 443 55 49 lub za pomocą formularza zgłoszenia awarii niezwłocznie po jej wykryciu - potwierdzony zostanie fakt jej wystąpienia.
  2. Przy samodzielnym usunięciu awarii - przyślij z wnioskiem dokument potwierdzający zakup elementów instalacji wodnej i zdjęcia miejsca zdarzenia.
  3. Przy usunięciu awarii przez firmę specjalistyczną - przyślij z wnioskiem ksero faktury za usługę i protokół z wykonanych robót.